سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور
سرخط خبرها

ویدئو | لحظه انفجار وحشتناک مخزن گاز مایع در ورامین

  • کد خبر: ۱۰۱۹۹۴
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
ویدئو | لحظه انفجار وحشتناک مخزن گاز مایع در ورامین
آتش‌سوزی حاصل از انفجار در یک واحد صنعتی در «آیینه‌ورزان» دماوند ۱۲ مصدوم سوختگی برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا طاهرخانی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت ۱۴:۴۵ روز جمعه حادثه آتش‌سوزی یک واحد صنعتی در ناحیه آیینه‌ورزان رخ داد که بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به همراه نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵ و دیگر نهادهای امدادی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از گذشت ۲ ساعت حریق مهار شد و علت حادثه توسط کارشناسان ایمنی در حال بررسی است.

نشت مخزن گاز در یک واحد صنعتی

مجتبی نصیری، مدیر شهرک های صنعتی شهرستان دماوند نیز در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: متاسفانه همزمان با نشت مخزن گاز در یک واحد صنعتی، برق ناحیه صنعتی آئینه ورزان نیز قطع شده و پس از وصل شدن موجب انفجار اولیه در محیط مخزن رخ می دهد.

وی افزود: پس از چند دقیقه از هفت مخزن موجود ۲ مخزن منفجر و موجب مجروح شدن ۱۰ نفر از پرسنل این واحد صنعتی و ۲ آتشنشان شد.

۱۲ نفر دچار مصدومیت سوختگی شدند

عبدالرحمن رزمگه، رئیس اورژانس دماوند نیز در این خصوص اظهار کرد: شدت آتش به حدی بود که ۶ دستگاه آمبولانس راهی محل حادثه گردیدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه ۱۲ نفر دچار مصدومیت سوختگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوم شعبان انتقال یافتند که از این تعداد سه نفر سرپایی درمان شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->